HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

WITCHCRAFT



Dean Harder aka Vinnie Witchcraft

1987 čitajući jednu knjigu naišao sam na termin "Witchcraft" i ne sluteći kakvu nesreću donosi ta riječ odlučio sam je upotrijebiti za ime mog novog banda. Nakon što sam komponirao nekoliko pjesama pozvao sam za pjevača tada još mladog preplašenog momčića s naočalama i malo dužom kosicom po imenu Siniša Vuco.



Siniša Vuco aka Sinnie Wolf

Vokalne vježbe su održane u stanu moga oca na četrnaestom katu na opće nezadovoljstvo susjeda i uske obitelji. Nedugo zatim snimili smo prvi demo u dnevnom boravku našeg prijatelja Fržopa. Nezadovoljan produkcijom nazvao sam Silvija Škaru Bracu i dogovorio termin za novo snimanje. Na pamet mi je palo da kombiniram melodično pjevanje i urlanje pa sam pozvao Denisa Gabrića (Evil Blood) da odurla nekoliko strofa i refrena. Uz to sam ga još i ubijedio da snimimo par pjesama od Evil Blooda s mojim aranžmanima i na moj način na što je i pristao.



Evil Blood / Witchcraft (1988): Dean, Ivan (666) & Dennis

Za basistu sam pozvao Milana Čojića Čoju a za klasične gitare Nenu Munitića. Klavijature je odsvirao momak kojemu sam nažalost zaboravio ime, a Braco je programirao bubanj i snimio nekoliko solo gitara. Ritam gitare i ostale solo gitare sam snimio ja i tako je 1989 nastao taj legendarni album "Eternal Sea".



Witchcraft - Eternal Sea

Potom sam i montirao amaterski video za pjesmu "Sinful Nun" koja je nekoliko puta bila prikazivana u Metal Mania emisiji Gordana Penava Pište. Reakcije su bile odlične ali nažalost u to vrijeme nije bilo moguće objaviti taj materijal u državi. Zato sam napravio deset kopija i razaslao ih po Njemačkoj i Nizozemskoj. Denisu Gabriću se materijal toliko svidio da me zamolio da mu dopustim da još jednom odurla cijeli album i tako je nastala i druga verzija albuma samo s njegovim glasom. Nakon toga sam tražio bubnjara koji bi to mogao svirati uživo. Nakon dvije godine marljivog vježbanja materijal je savladao Elvis Katić.



Elvis Katić

Za novoga pjevača i basistu pozvao sam Davora Dadu Gradinskog (Osmi putnik). Tada smo ponovno snimili baladu "To Hell And Back" s Dadinim glasom i čak nastupili s njom u dvorani Gripe. Na bini je bio i Bojan Antolić (Osmi putnik) i Neno Munitić s klasičnom gitarom. Nedugo nakon toga započelo je i snimanje prvog video spota u HNK i HRT studiu u Splitu. Dogovorio sam i koncert u Zlatnim vratima, ali par dana prije koncerta Davor Dado Gradinski napušta band. Koncert je odgođen i nekoliko mjeseci kasnije održan s novim pjevačem iz Rijeke Grofom Hictalerom i novim basistom Damirom Krvavicom. Nakon koncerta odlazim u Zagreb radi emitiranja spota ali Ksenija Urličić ga je stopirala jer je bio na engleskom jeziku. Kratko se pojavljujem u Metal Mania emisiji s isječcima koncerta u Zlatnim vratima i managerom Ivom Ivicom Lemom koji nakon emisije završava u zatvoru zbog nekih prijašnjih mutnih radnji. Ja i Grof odlazimo u Njemačku gdje nas čeka bubnjar Elvis Katić i u Hamburgu pronalazim novog basistu Stefana Kordsa.



Witchcraft (1993)

U Wiesbadenu srećem Hall Patina (basistu Kinga Diamonda) koji i priznaje da je album "The Eye" nastao od pokradenih ideja s Witchcraft "Eternal Sea" albuma.



Hal Patino

U Hamburgu dobivam ugovor s Limb Music Publishing (Helloween, Angra, Rapshody) ali ga zbog loših uvijeta ne potpisujem. Elvis i Grof napuštaju band, a ja pokušavam raditi s Michaelom Kiskeom i Ingom Schwitzenbergom (ex Helloween).



Michael Kiske



Ingo Schwichtenberg

Nakon tri probe Ingo izvršava suicide i ta kombinacija propada.

Slijedeći pokušaj je s Ralphom Scheepersom (Primal Fear, ex Gamma Ray), ali ovaj se žali da je materijal previše mračan.



Ralph Scheepers

Nakon toga sam u pregovorima s Juttom Weinhold (ex Zed Yago, Velvet Viper) ali ona ne želi nastupati pod imenom Witchcraft nego kao solo pjevačica što je za mene neprihvatljivo.



Jutta Weinhold

Potom odlazim u Švedsku kod Andya LaRocquea i pokušavam pronaći pjevača ali bezuspješno.



Andy LaRocque

U Kopenhagenu srećem Kima Bendixa Petersona aka Kinga Diamonda i potražujem od njega novac koji mi duguje zbog pokradenih ideja međutim u to doba i on sam ima velike novčane probleme.



Kim Bendix Peterson aka King Diamond

Vraćam se u Hamburg i organiziram snimanje u studiu Chameleon i dolaze Elvis Katić i Goran Karan.



Goran Karan

Nastaju četiri pjesme i kratko nakon snimanja Goran napušta band i vraća se u Hrvatsku. Sljedeći kandidat je Henning Basse (Metalium, Sons Of Seasons) pod managementom Larsa Ratza (Zed Yago, Velvet Viper, Metalium) ali i ta kombinacija propada.



Henning Basse



Lars Ratz

Elvis napušta Njemačku i odlazi u Ameriku, a ja pokušavam po zadnji put složiti band. Lars Ratz organizira snimanje u Hagenu kod Andya i Hammerhart (Tracelords, Powergod) a ja dovodim pjevačicu Ines Žižić.



Ines Žižić

Nastaje demo s tri pjesme ali nakon burne rasprave oko raspodijele novca band se definitivno raspada 2002 u tisuću komada. Nakon toga viješam gitaru o klin i radim glazbenu pauzu od tri godine...

Pozdrav Dean Harder aka Vinnie Witchcraft



_________________________________________



Mirko Barbir & Michael Ehre (Metalium) @ Kee Marcello + Alen Brentini @ Nina 2 - Rijeka 22.05.2009