HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

SEKA ALEKSIĆ



GALA: Prije nego počnem sa svim, jedno neglazbeno pitanje: Kako si? Zadovoljna u životu?
SEKA:
Da, prilično sam sretna u životu. Naravno postoje mnoge stvari u svijetu koje me zabrinjavaju, ali ipak ostajem nekako u pozitivnom mišljenju i pogledu na sve oko nas.

GALA: Možeš li napraviti paralelu između albuma "Kraljice" i "Slučajnih partnera"? Kakav je napredak postignut? Misliš li da su "Slučajni partneri" glazbeno zreliji?
SEKA: Može se povući mnogo paralela između ta dva albuma. Pored toga da su oba albuma 100% ja, mogla bih reći da je "Kraljica" bila savršeni uvod za "Slučajne partnere"... Na albumu "Slučajni partneri" mislim da sam kombinirala sve najbolje iz svih prethodnih i to je definitivno najzreliji album koji sam do sada snimila i mogu reći da sam vrlo zadovoljna sa njim.

GALA: Misliš li da će "Slučajni partneri" zadovoljiti stare fanove i misliš li da ćeš "Slučajnim partnerima" privući i neke nove fanove?
SEKA: Mislim da će "Slučajni partneri" više zadovoljiti stare fanove, jer mislim da je album za sve generacije.

GALA: Aktualna pjesma "Dva srca na zidu" vrlo je slična "Crnoj kutiji" od Jane... Što možeš reći o tome?
SEKA: Ja ne kradem Janu. Mogu reći da ima neke utjecaje, kao Jana npr. Mislim, vjerojatno ima nekih dijelova u pjesmi koji podsjećaju na Janu, ali sve skupa to je novi stil... Pop-Folk!

GALA: Što misliš o Grandu kao diskografskoj kući i kako te tretiraju?
SEKA: U početku nije sve bilo baš tako dobro, ali sada imam prioritet u Grandu i rade stvarno odličan posao...

GALA: Koji je tvoj primarni cilj u životu?
SEKA: Tipične stvari, živjeti život onako kako ja hoću.

GALA: Misliš li da je image važan za tebe?
SEKA:
Da, mislim da je to jedna od najvažnijih stvari, da budeš zadovoljan sam sa sobom.

GALA: Kako si došla u kontakt s Mirkom Barbirom?
SEKA: Pa bilo je prilično jednostavno – nazvala sam Mirka na telefon i ispričala mu što imam na umu, a on je bio zainteresiran da mi pomogne... (smijeh)

GALA: Što misliš o Mirku Barbiru kao osobi i kao glazbenoastrološkom magu?
SEKA: On je stvarno dobar mag. Zvuči briljantno. On je jako dobra osoba, jer zna što radi...



Seka Aleksić & Mirko Barbir @ Beogradska Pop-Folk scena 2009

Text: Hrvoje Hellix Vrzal