HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Seka Aleksić / Mirko Barbir @ Titanic - Rijeka 19.10.2007



Seka Aleksić i njezin prijatelj iz Rijeke, Mirko Barbir, zajedničkim su snagama uveličali raspoloženje, ali glavni je posao obavila Seka...



Seka je Mirku pohvalila nastup, kao i euforiju koja je vladala u publici.



Jedna od najpopularnijih srpskih Folk zvijezda, Seka Aleksić, izazovnija i obdarenija no ikad, pjevala je punim plućima u prepunom disco clubu "Titanic" u Rijeci i pritom stvorila vrhunski ugođaj.

Seka kaže kako sebe ne doživljava kao sex-bombu, kako je u medijima predstavljaju. Ježi se na sam spomen te kvalifikacije, što je podsjeća na dame koje se obnažene slikaju i prodaju svoju golotinju.

"Moj zaručnik i manager Zoran zadovoljan je mojim ponašanjem na sceni i odnosom prema publici, tako da nema razloga za ljubomoru. Muškarci mi uglavnom prilaze sa željom da se slikamo, a ne razmišljam da li se netko udvara ili ne, jer mi je u glavi samo moj Zoki", kaže Seka.

Rasna Seka svoj nastup je počela oko jedan ujutro vrckavim hitom "Iskoristi moje mane", miješajući svojim raskošnim bokovima, čime je publiku samo još više potakla u pijančevanju. Nakon toga su zaredali prepoznatljivi hitovi: "Balkan", "Sviđa mi se tvoja devojka", "Dođi i uzmi me", "Idi, lepi moj", "Jedna više", "Ko da sutra ne postoji", "Za ljubav mobilna", "Crno i zlatno", "Gde sam ti ja"... Seka je izvodila i pjesme svojih popularnih kolega, pa su se tu našli veliki hitovi Cece, Lepe Brene, Bijelog Dugmeta i Dina Merlina, što je još više podgrijalo atmosferu.

Gosti koji su poželjeli dotaknuti Seku, morali su se zadovoljiti samo fotografiranjem i autogramom.



Text: Hrvoje Hellix Vrzal & Mirko Barbir
Shooter: Hrvoje Hellix Vrzal



Seka zgrabi Mirka, smješka se i obraća se Mirku. "Ti si tako sladak mali desetka na skali.": Seka Aleksić & Mirko Barbir @ Savoy - Opatija 19.10.2007