HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Thompson - Bilo jednom u Hrvatskoj - Uživo: Split Stari plac

U prodaji je novi CD Marka Perkovića Thompsona, njegovo treće izdanje serije "Bilo jednom u Hrvatskoj", a riječ je o snimci s koncerta održanog 27. srpnja prošle godine na stadionu "Stari plac" u Splitu.

Na Thompsonovom live albumu nalazi se 14 pomno biranih pjesama, poput "Moj dida i ja", "E, moj narode", "Zaustavi se vjetre", "Lijepa li si", "Lipa Kajo" i drugih, koje je Marko otpjevao u prekrasnoj atmosferi splitskog koncerta, koji je nakon zagrebačkog održanog na stadionu u Maksimiru, bio njegov drugi najveći koncert u sklopu turneje "Bilo jednom u Hrvatskoj" koja je započela u travnju prošle godine u Vukovaru. Novo CD izdanje, kao i prethodna dva iz ove kolekcije, bogato je opremljeno fotografijama u luksuznoj knjižici na 32 stranice.

Thompsonov album "Bilo jednom u Hrvatskoj" objavljen je 8. prosinca 2006 godine i u 2007 godini s 45 tisuća prodanih primjeraka postao najtiražnije izdanje izdavačke kuće Croatia Records. Uz spomenuti studijski album u okviru serije "Bilo jednom u Hrvatskoj" Thompson je prošle godine objavio i DVD s koncerta održanog u Maksimiru.

Prošla godina itekako je bila uspješna za trenutno najpopularnijeg hrvatskog izvođača, održao je 50 koncerata u okviru turneje "Bilo jednom u Hrvatskoj", zabilježio je uspješnu turneju po Kanadi i Sjedinjenim Američkim Državama, te Australiji, gdje su zajedno s našim iseljenicima Marko i dečki iz banda dočekali Novu godinu. Prošlu godinu Marko je u Hrvatskoj zaključio nastupom na Božičnom koncertu u Ciboni. Uspješna turneja nastavlja se koncertom 1. veljače u Krapini i 2. veljače u Čakovcu.

Track Listing

01 Uvod
02 Početak
03 Dolazak Hrvata
04 Duh ratnika
05 Ne varaj me
06 Moj dida i ja
07 E, moj narode
08 Kletva kralja Zvonimira
09 Zaustavi se vjetre
10 Lijepa li si
11 Lipa Kaja
12 Neka ni'ko ne dira u moj mali dio svemira
13 Diva Grabovčeva
14 Dan dolazi