HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

REBEKA DREMELJ

Nekadašnja Miss Slovenije i ovogodišnja predstavnica "dežele" na Eurosongu Rebeka Dremelj boraveći u Beogradu iskoristila je priliku predstaviti se domaćoj publici u najboljem svjetlu.
Šarmantna Slovenka otvorila se i iznijela nam pikanterije iz svog privatnog života.

GALA STARS: Što misliš, kako će se Slovenija plasirati na Eurosongu?
REBEKA: Voljela bih da uđemo u finale! Posljednjih godina Slovenija nije imala mnogo uspjeha na ovom natjecanju i ja želim biti ta koja će promijeniti takvu tradiciju.

GALA STARS: Misliš li da će predstavljanje po zemljama u regiji imati utjcaja na tvoju popularnost?
REBEKA: Uvjerena sam da hoće, mada Slovenci ne misle tako, naprotiv.

GALA STARS: Što možemo očekivati od tebe kada je riječ o scenskom nastupu?
REBEKA: Pa, budući da svi znamo da se u današnje vrijeme glazba i sluša i gleda, spremit ćemo jak scenski nastup. Styling će raditi Alan Hranitel, koji je u ovom trenutku u svijetu veoma poznato lice među stilistima.

GALA STARS: Što misliš o plasmanu Srbije na Eurosongu?
REBEKA: Mislim da će se kotirati vrlo dobro. Srbija ima jaku dijasporu, i to joj dosta pomaže u dobrom plasmanu, ali u svakom slučaju to nije jedini razlog.

GALA STARS: Eurosong po nekima nosi i epitet gay festivala. Što misliš o tome?
REBEKA: Da, znam za to, ali mi ne smeta, naprotiv. Imam mnogo prijatelja koji su gay, i to su po meni najbolji ljudi. Ukoliko mi neki homosexualac kaže nešto, znam da je to iskreno, i ja ih obožavam. Štoviše, imam veliku želju biti gay ikona i takva pomisao me oduševljava. Voljela bih dobiti glasove gay ljudi u Srbiji.

GALA STARS: Što misliš o Jeleni i pjesmi "Oro"?
REBEKA: Jelena mi se jako sviđa i ona pjesmu izvodi na poseban način, tako da joj želim sve najbolje.

GALA STARS: Povezivali su te sa Željkom Joksimovićem...
REBEKA: Gdje ima dima, ima i vatre, ovdje je bilo vatre, ali su dim izmislili novinari.

GALA STARS: Jesi li u vezi?
REBEKA: Da.

GALA STARS: Slovenac, biznismen?
REBEKA: Da, ima biznis i ima mene, tako da je biznismen.

GALA STARS: Što simbolizira dupin na tvojim grudima?
REBEKA: Obožavam dupine, to mi je omiljena životinja.

GALA STARS: Imaš li još neke tattooe na tijelu?
REBEKA: Da, imam i jedan na intimnom mjestu, koji ne može vidjeti svatko, već samo moj dečko i managerica...