HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

CECA RAŽNATOVIĆ

Ceca naveliko priprema novi album, a pored Marine Tucaković, na novom projektu naći će se i drugi više ili manje poznati autori s ovih prostora. Jedan od onih koji su Ceci poslali svoje radove u nadi da će se njihove pjesme naći na albumu koji treba naslijediti "Idealno loša" (2006) je i Danijel Alibabić, bivši frontmen grupe No Name.

Već je sada izvjesno da će neke od novih Cecinih pjesama potpisati kompozitori Aleksandar Radulović Futa i Aleksandar Perišić Romario, s kojima je u prošlosti već surađivala, te u ovom slučaju debitant Goran Ratković Rale. Za sve ostale autore, manje-više afirmirane, do Nove godine otvoren je svojevrsni natječaj. Pjesme koje atraktivna pjevačica i njezin tim ocjene kao najbolje naći će se na njezinom novom albumu koji će izaći u lipnju iduće godine, a promociju će, najvjerojatnije, kao i 2006 godine, pratiti veliki beogradski koncert.

''Vrlo sam uzbuđena pred rad na novom albumu. Da li će me ovo stanje držati i na proljeće, pred samo objavljivanje, kada budem zatrpana poslovnim obvezama – vidjet ćemo. Nadam se da hoće. Da, točno je da sam inicirala, nazovimo to natječaj, jer sam uvijek za to da svakom treba dati šansu. E sad, vidjet ćemo kako će je moji potencijalni suradnici iskoristiti. Često volim istaknuti da mi je "Od tebe ne znam da se oporavim" jedna od dražih pjesama, djelo Bobia Serafimovskog, kod nas gotovo nepoznatog kompozitora. U prijevodu – razvikan autor ne mora značiti i dobra pjesma, i obratno'', objašnjava Ceca koja, kaže, već naveliko preslušava pjesme koje joj nude, te dodaje da je nekima ugodno iznenađena.