HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

INDIRA RADIĆ

Pop-Folk pjevačica Indira Radić, koja je spotom za singl "Pije mi se" (u kojem se ljube dva nabildana muškarca) šokirala publiku, uskoro se vraća na scenu. Već mjesec dana srpska Shakira svakodnevno boravi u studiju, gdje preslušava kompozicije i tekstove na kojima je radio uigrani tim njenih suradnika - Rale, Romario i Marina Tucaković.

"Sve što trenutno zaokuplja moju pozornost je snimanje novog albuma, koji će sadržati i bonus pjesme među kojima će biti moji stari hitovi napravljeni u novom aranžmanu. Pjesme su u Pop ruhu, s primjesama Folka. Nije mi bitno kom žanru pripadaju pjesme. Važno mi ih je samo emotivno dobro otpjevati."

GALA-STARS: Hoće li biti kakav "Zmaj"?
INDIRA: Nadam se da će na novom albumu biti pjesama koje će moći parirati "Zmaju". Predano radimo na novim pjesmama i mogu reći da će biti vrhunske kvalitete i komercijalne.

GALA-STARS: Hoće li neka biti mega hit?
INDIRA: O tome će odlučiti publika.

GALA-STARS: Poznato je da voliš duete. Hoće li ih biti na novom albumu?
INDIRA: Hoće. Obožavam pjevati s dragim kolegama. Dueti za mene predstavljaju i druženje, jer često s kolegama organiziram zajedničku turneju. Mislim da je vrlo dobro imati mnogo dueta u karijeri. Tek sada mnogi su postali svjesni da je pokojni Toše Proeski preferirao duete i koliko ih je samo snimio. Mogu misliti koliko su sretni oni koji su imali prilike surađivati s njim.

GALA-STARS: Možeš li mi otkriti s kim ćeš udružiti glas?
INDIRA: Neka to bude iznenađenje. Otkrit ću ti samo da će biti više dueta.

GALA-STARS: Što radiš kada "ne radiš"?
INDIRA: Obavezno idem na fitness, intenzivno učim engleski jezik, odlazim u studio... Snimanje novih pjesama za mene predstavlja odmor. Kada se zaželim jahanja, odem na hipodrom i super se provedem. Obožavam konje i tamo pronalazim mir.



GALA-STARS: Pratiš li "Operaciju Trijumf"?
INDIRA: Malo vremena provodim uz televiziju, ali pratim "Operaciju Trijumf". Sviđa mi se kako Maca radi svoj posao. On je vrlo komičan i divan lik. Mislim da show program ima izuzetno dobre pjevače i da se balkanska glazbena scena ne treba brinuti. Dobit će prave zvijezde.