HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

SEKA ALEKSIĆ



Seka Aleksić će se uskoro otisnuti put Amerike, na jednomjesečnu turneju, na kojoj će održati osam koncerata, naravno društvo će joj praviti dečko Mladen Radulović, s kojim će tijekom dva tjedna odmora (između koncerata) obići New York i Las Vegas. "Bila sam već u Vegasu i idem ponovno jer me je očarala ljepota grada i života tamo", kaže Seka Aleksić.

Na pitanje jel postoji mogućnost da se nešto dogodi u smislu vjenčanja, s obzirom da je Vegas grad kocke ali i grad u kome se može vjenčati "za minutu" Seka spontano odgovara: "Pa, dobro, ako se dogodi, dogodilo se", bila je tajanstvena pjevačica.

Par je nerazdvojan, pa se tako na svim važnijim beogradskim eventima pojavljuju zajedno. Seka blista, a čini se da je i malo smršavila...

"Za moj izgled nema nikakve tajne dijete ili vježbe. Jednostavno, u pitanju je moj novi život. Zdrav život. Zaljubljena sam i sretna", ističe Seka.

Svoju nekada raskošnu kosu je skratila na paž a la Victoria Beckham i priznaje da joj je mnogo bolje s takvom frizurom.

"Zasad ću ostati ovakva i neću mijenjati image, garantiram bar mjesec dana, haha."

Jel to znači da muškarci više vole plavuše?

"Čini mi se da da. U svakom slučaju, mnogo mi je lakše održavati kraću kosu, više nemam strpljenja ni živaca da je sama uređujem, feniram... Mislim da mi bolje stoji i da mlađe izgledam. Volim nositi kratku kosu. Plava ostajem do daljnjeg, što ne znači da se neću opet obojiti u crno."