HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Milica Majstorović - Savršeni par



Mi smo savršeni par
to svako dobro zna
mi ljubimo se strasno
i svima je jasno

Da mi smo savršeni par
k'o Romeo i Julija
zavidi nam društvo celo
dve smo duše, jedno telo

Chorus:
Ali ja ne volim te
ni ti ne voliš me
mi ne volimo se
ma gotovo je

Ja ne volim kako se oblačiš
ni kako izgledaš
ne volim to kako govoriš
sve je laž, sve je laž

Da odmah pređemo na stvar
mi smo savršeni par
svuda jasni su znaci
vole me tvoji ortaci

Sa mojom kevom piješ kafu
to tako prija starom lafu
sa mojim ćaletom si drug
ma baš me briga kad si lud

Chorus...

Znam, doći će dan
kada ćeš shvatiti i sam
da jedno sam ja, drugo si ti
zato, molim te, nestani

Ja ne volim kako se oblačiš
ni kako izgledaš
ne volim to kako govoriš
sve je laž, sve je laž

Chorus...