HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

TONI JERIČEVIĆ

Tonia Jeričevića i Žanu Štrbac, voditelje "Nove Love" na Novoj TV, ne veže samo posao, otprije mjesec dana voditeljski par je postao i ljubavni!

"Znamo se već godinu dana, bili smo dobri prijatelji i kako je vrijeme prolazilo, bili smo sve bliskiji i zaiskrilo je nešto", otvoreno priča Toni, koji je na Novoj TV vodio i show "Moj tata je bolji od tvog tate". Kako su radili skupa, pronašli su puno zajedničkih tema, a Toni s puno topline priča o svojoj novoj ljubavi.

"Žana me odmah oduševila, njen način razmišljanja i toplina kojom zrači predivni su. Uvijek je pozitivna i zna me oraspoložiti kad god sam loše volje, kao da ima neke moje dalmatinske korijene", s osmijehom priča Toni, dodajući kako se sve dogodilo prirodno jer se iz lijepog prijateljstva izrodila još ljepša ljubavna priča. Jedino ga žalosti što ne mogu ići zajedno na godišnji.

"Zbog posla, na žalost, ne možemo u isto vrijeme uzeti godišnji, ali tu su uvijek mobiteli i internet i sigurno ćemo se svaki dan redovito čuti", kaže voditelj.



Žana Štrbac