HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Željko Samardžić @ Zetra - Sarajevo 31.10.2009



"Naziv koncerta je "Ljubavna adresa”, a sarajevska Zetra je zaista preksinoć bila adresa ljubavi na kojoj je dva i po sata, koliko je koncert trajao, stanovalo 20.000 ljudi", radosno priča Željko Samardžić nakon uspješnog nastupa u Sarajevu.

Za Željkove zemljake Mostarce ulaz na koncert bio je besplatan. Popularni pjevač je iznajmio vlak da njih 600, 700 preveze do Sarajeva. "Sačekao sam ih na stanici. Kada su me ugledali, počeli su da skandiraju moje ime. Zapjevali su "Mi smo raja iz Mostara", a meni su pošle suze. Bilo je veoma dirljivo. Drago mi je što mi niko od Sarajlija nije zamjerio zbog posebnog tretmana koji imaju moji Mostarci", priča Samardžić. On je u Sarajevo došao u društvu supruge Maje.

"Bez obzira na to što sam Mostarac, meni se karijera desila u Beogradu, taj grad je od mene napravio ovo što sam danas. I sada kada iz Beograda dolazim u Sarajevo i vidim koliko me ljudi vole, vjerujem da ima nade za pomirenje naroda u bivšoj Jugoslaviji. Za koncert u Sarajevu je izjavio: "Ovo je kruna moje dosadašnje karijere. Zetra mi je popravila muzičku biografiju. Koncert je za mene počeo već u 17 sati kada sam se našao na Željezničkoj stanici sa svojim Mostarcima koji su došli vozom. Ovo je za mene bio jedan nezaboravan dan i 31. oktobar će od sada biti uvijek bitan datum ."

Samardžić je koncert otvorio pjesmom "Kojim dobrom, mila moja", nakon čega su se nizali hitovi "Posle duge veze", "Živi bili pa videli", "Sve si mi naplatila", "Grlica", "Ljubavna adresa"...