Novi singl Jelene Karleuše - "Insomnia", koji je objavljen prije desetak dana do sada pogledalo približno 4 milijuna korisnika.
Novi singl Jelene Karleuše "Insomnia" za samo tjedan dana od premijere postigao je veliki uspjeh.
Po službenoj Youtube statistici projekt "Insomnia" ukupno je pregledan približno 4 milijuna puta, dok je na popularnom siteu Facebook otvoren veliki broj "Insomnia" - Pages / Groups koji ukupno broje preko pola milijuna fanova ovog projekta.
Sa službenog sitea Karleusa.com, pjesma je preuzeta preko milijun i pol puta, iako je od dana premijere do danas, iz neobjašnjivih razloga, svim korisnicima "Telekom Srbija" interneta onemogućen pristup siteu.
"Drago mi je da je pjesma "Insomnia" obilježila početak 2010 godine, a ja obećavam da je ovo samo početak! Potrudit ću se opravdati očekivanja... Granice su tu da se pomiču, a to ću pokazati u mjesecima koji dolaze, zaključno s novim albumom i velikim solističkim koncertom 15. svibnja u Beogradskoj Areni", rekla je Jelena.
Da je pjesma zaista napravila veliki uspjeh i da su svi zaraženi virusom "Insomnia" govori podatak da se na netu svakodnevno pojavljuju parodije i imitacije originalnog spota koji je napravljen za potrebe video zidova na Jeleninim nastupima.
Ekipa mladih i talentiranih ljudi iz Sombora napravila je najbolju i najsličniju verziju originalu. U režiji talentiranog Raleta Radovića, Jelenu Karleušu i Mirzu Hamzića odglumili su Milica i Strahinja Paravina.