HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Dragana Mirković @ Titanic - Rijeka 22.09.2007



Disco club Titanic novost je u noćnoj ponudi Rijeke, atraktivnog je enterijera, a i prostor je povelik. Sve u svemu, pokazalo se da je to najbolji mogući prostor za ugošćavanje Folk zvijezde kakva je Dragana Mirković, koja je dobila čast da prva tu nastupi.

"Uzbuđena sam, veoma uzbuđena", "cvrkutala" je jedna od najpopularnijih srpskih pjevačica, dok se presvlačila.



Dragana Mirković & Mirko Barbir

Na scenu je oko ponoći izašla i agresivno krenula prema rubu pozornice, isijavajući energijom. Koncert je započela uvodnom pjesmom "Pečat na usnama", aktualnim velikim hitom koji već dulje vrijeme žari i pali ovim prostorima. Nakon toga, zaredale su njezine ranije i novije pjesme, koje su, pomiješane u cocktail energije i emocija, podigle publiku na noge. Fanovi su oduševljeno pjevali uz sve Draganine pjesme; "Vetrovi tuge", "Poslednje veče", "Baš tebe volim ja", "Luče moje", "Zagrli me majko", "Sto ću čuda učiniti", "Sama", "Oprosti za sve", "Spasi me samoće", "Pitaju me u mom kraju", "Ljubav je samo za heroje", "Tamo gde je milo moje", "Nemam ja milion sudbina", a najveću euforiju izazvala je "Život moj" duet pjesma koju je snimila s Danijelom Đokićem.

"Radim na novom albumu. Mislim da će nove pjesme nastaviti moju uspješnu glazbenu priču. Pjesme "Luče moje" i "Pečat na usnama", hitovi s posljednjeg albuma, pokazatelji su kakve će biti nove pjesme", kaže Dragana



Ivana Batljan, Mirko Barbir & Žana Štrbac



Žana Štrbac, Ivana Batljan & Alen Ninić

Text: Mirko Barbir
Shooter: Mirko Barbir