HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Seka Aleksić - Kraljica (Grand Production, 2007)

Kraljica: Track-By-Track Breakdown By Mirko Barbir & Hrvoje Hellix Vrzal

01 Kraljica 3:52
MIRKO:
Seka na nju ozbiljno računa...
HELLIX: Pjesma od koje se puno očekivalo, to je i dokazala, ali ništa više od toga! Kao što Seka kaže, pjesma je za žene i one će se (valjda) prepoznati u njoj.

02 Aspirin 3:44
MIRKO: Ova pjesma je većini poznata, zar ne? Pjesma počinje sa Sekinim acapella: "Glavobolja od vina a nigde aspirina, sinoć bila sam sa tobom pijana, na podu posteljina u sobi punoj dima, slika poznata to je prevara", ispočetka mislite da je pjesma spora, ali ne ne ne… Pjesma je pravi beat.
HELLIX: Mega-hit, zarazni refren, brza melodija... Ovo je hit kojim ćemo pamtiti ovaj album!

03 Boli stara ljubav 3:19
MIRKO: Brza, Discoidna pjesmica dušu je dala za razmrdavanje u discu ili na nekom kućnom partyu! Također, veliki budući hit!
HELLIX: Ne pretjerano dobra stvar, ali nakon par slušanja, postane sjetna i uđe u uho...

04 Poslednji let 4:59
MIRKO: Ovo bi mogla biti najbolja balada koju je Seka ikada otpjevala. "Poslednji let" nije uopće akustična, jaka je i ima orijentalni stil.
HELLIX: Ta je pjesma definitivno najbolja i najzrelija na albumu, što po tekstu što po aranžmanu! Neka nova (bolja) Seka!
MIRKO: Pjesma je super napravljena. Pjesma koja bi mogla biti kao soundtrack iz nekog filma. Neću više ništa reći o ovoj pjesmi, jednostavno ju morate čuti… Jednostavno remek-djelo!

05 Nije ona ta 3:12
HE
LLIX: Za razliku od pjesme prije, ova zastarjela valjda nije stala na prethodni album pa su je ovdje stavili samo da popuni CD, al kud je baš stavili petu po redu…
MIRKO: Glazbenici bi rekli kako ova pjesma na albumu ponajprije postoji da bi popunila vrijeme. No nije isključeno da se ponajprije zbog teksta, poneka obožavateljica zaljubi baš u tu pjesmu. A ostalima bi se čak ovdje moglo malčice i pridrijemati.

06 Milosti
nja 3:41
MIRKO:
Seka pomalo agresivno pjeva: "K'o da nisi tu, a još sam tvoja, još si moj, o, kako licemerno to zvuči, kad znamo istinu". Orijentalni ritam, superpamtljiva melodija...
HELLIX: Zanimljiva skladba, sasvim slušljiva i podnošljiva nakon par slušanja.
MIRKO: Dakle, idealna poskočica za znojenje. Na koncertima će uz ovu pjesmu biti prava ludnica!

07 Hirošima 3:02
MIRKO: Vedri poskakujući ritmovi zasigurno će dobro podrmati vaše tijelo! Melodija se pamti na kilometre. Od refrena će vas proći žmarci…
HELLIX: Ovo su "Lokice"? Ne, Feminem? Ne?! Ma stvar je zakon, unatoč šašavoj rimi, to je jedna vesela pjesma kakvu svaka cajka ima (ako imalo drži do sebe).
MIRKO: Orijentalno fino usklađena pjesmica. Mjestimice može zasmetati malo "ljigereski", orijentalni "štih", ali samo mjestimice.

08 Tesna koža 4:04
MIRKO: Wow! Ovo je bolje nego "Tesna koža"… Intro je snažan i kitice se grade divnim mostom do jakog refrena: "Kraj tebe gubim tlo, zaboravim gde sam, s tobom mi je i koža tesna, lutka sam od krvi i mesa, voli me, anđele moj". Zaljubljen sam u ovu pjesmu!
HELLIX: Opet jedna tužna ljubavna pjesma namjenjena ženama... Nekima je i ovo hit.

09 Impulsi 2:51
MIRKO:
Mnogo ritma i trun duhovitosti: "Ne treba nam, ne treba nam piće ni mrak, moj dekolte, atmosfera, ni miris jak, da bi ljubav vodili, potrebni su samo mali impulsi". Želite li čuti kako Seka plazi jezik? Poslušajte pažljivo! Ženska pjesma…
HELLIX: Osobno, jedna od hitova s albuma, tek će se vremenom i preslušavanjem dokazati kao potencijalni hit.

10 Sokole moj 3:43
MI
RKO: Brži ritam. Mogla bi se slušati u ranim jutarnjim satima na tulumima. Ovo je definitivno pjesma za stvaranje sjetne atmosfere.
HELLIX: Jedna od Pop pjesama, zbog koje ljubitelji narodne glazbe nisu prezadovoljni...

11 Reci gde smo mi 3:36
MIRKO:
Sjedim u noći s pićem u ruci. Sam, naslonjen u svome naslonjaču. Sada slijedi jedna od najupečatljivijih pjesama albuma "Kraljica" i Seka je nedavno rekla da joj je ovo najbolja balada…
HELLIX: A ovo je tek prava Pop skladba, sentiš kakvog se ne bi posramila ni Nina Badrić da ga ima na svom albumu.
MIRKO: Grandiozno postavljena produkcija, savršena za veliko finale albuma. Pjesma ima priču… Često ćete se vraćati ovome mjestu na albumu.



Hrvoje Hellix Vrzal, Seka Aleksić & Mirko Barbir @ Savoy - Opatija 19.10.2007