HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

NIKOLINA CAPAN



• rođena 03.04.1980 u Ogulinu...

• završila gimnaziju u Ogulinu, davno davno i još davnije upisala Fakultet za menagement u turizmu i ugostiteljstvu :) - nakon dugogdodišnjeg studiranja (i upoznavanja Rijeke i okolice) napokon ga privodim kraju... :)

• 10 godina sam živjela u Opatiji, gdje sam upoznala puno prijatelja i nevjerojatnih ljudi... Oni su zaslužni za neke stvari kojima se bavim danas, kao npr. grafički design... Tj., Photoshop i pomalo ostali programi... Još učim...

• drugi frend inspirirao me svojom glazbom i trudom, tako da sam slušajući njegovu muziku palila Photoshop i pokušavala te emocije pretočiti u sliku... Došlo je samo po sebi, potreba da napravim sliku i da se izrazim..

• obožavam energiju ... energiju u glazbi, energiju u ljudima, energiju u slikama... Pa tako i u svemu ostalome... :) Kad osjetim ono nešto što me potakne da se zamislim... :)

• iskreno, puno slika je nastalo kada sam morala sjesti za knjigu i učiti, tada mi je nekako inspiracija bila "najžešća"! Hm, pitam se zašto??!! :) Knjiga ili Photoshop!!!???? :)

• većinom su te slike ostajale puniti memoriju na mom kompu...

• zahvaljujući mladom glazbeniku iz Rijeke, Alenu Brentiniu, koji mi je ukazao povjerenje, nastao je i CD omot za njegov album "Treća Dimenzija"... Na omotu smo radili zajedno, njegove ideje je ipak trebalo nekako posložiti u tu kutijicu... :) Mogu reći da mi je taj CD omot jedna od dražih stvari koje sam napravila.



Alen Brentini - "Treća Dimenzija" cover by Nikolina Capan

• uz Alena i njegovu preporuku došao je i Ayra i njegov CD omot za album "Ayra". Alen i Ayra , hvala vam...



Ayra - "Ayra" cover by Nikolina Capan

• ove vruće dane provodim u učenju, pisanju diplomskog, izradi pokojeg plakata i iščekivanju slijedećeg koncerta na koji želim ići... :)



Nikolina Capan & Mirko Barbir @ Kee Marcello / Alen Brentini @ Nina 2 - Rijeka 22.05.2009

Svi moji prijatelji, obitelj, ljudi oko mene i način na koji sam proživjela te lude studentske dane naučili su me da cijenim ono što imam i da uživam u malim stvarima, a najbolje od svega - da je život nevjerojatno lijep! :)

• kao klinka sam puno maštala i sanjarila, ni sada nije drukčije... :) Da li sam realna, jesam... Prerealna ponekad... Znam kako svijet funkcionira... Učila sam i na svojim greškama i na tuđim, i još uvijek učim... To je bit svega... Volim život, volim glazbu, volim ljude...
Volim kad netko zna cijeniti... Ljuti me kad ne zna...

Hey guys, don't take people for granted... And don't forget to Rock!!!

Toliko od mene,
Nikolina Capan

Profile

Ime: Nikolina
Prezime: Capan
Nadimak: Nina, Nidžo, Nikki...
Datum rođenja: 03.04.1980
Horoskopski znak/podznak: Ovan/Rak
Astrološka godina: Majmun/Konj
Mjesto rođenja: Ogulin
Roditelji: najbolji na svijetu, otac Boris i majka Slavica
Braća/sestre: Antonija
Dečko: mora biti dobar, zgodan, pametan i znati šta želi... samo to.. :)))
Prebivalište: za kompom i knjigom... :)
Visina: mini izdanje - 1,63 m
Težina: zimi više, ljeti manje... :)
Boja kose: varijante smeđe
Boja očiju: zelena
Hobbies: photoshop, glazba, izlasci, koncerti...
Prvo pojavljivanje u javnosti: daleko sam ja od javnosti... :)
Fan je: dobrog Rocka i Bluesa...
Naj jelo: mmmmmm, škampi na žaru
Naj piće: nemam neko naj piće, bitno samo da glava ne boli... :)
Naj CD: hm, uh puno ih je.. Pa recimo "Acoustic Cuts" od Richie Kotzena ili npr. "Voice" od Neal Schona
Naj glazba: Whitesnake, Richie Kotzen, Bon Jovi, Aerosmith, Eric Clapton, Mark Knopfler, Neal Schon i mnogi drugi... Jedna od najdražih pjesama mi je "Here I Go Agaian" od Whitesnake
Naj knjiga: sve što nema veze s literaturom na faksu.. :)))
Naj mjesto: bilo gdje uz more
Naj glumac: nemam nekog favorita
Naj film: uuuu, "Stil Crazy" i "Almost Famous" naravno...
Naj auto: svaki koji služi svrsi i ima klimu (da ne budem preskromna) :)
Naj životinja:
Životni moto: živi i pusti druge da žive!
Religija: treba vjerovati i činiti dobro
Droga: nikako i nikad
Kod kuće: je lijepo
Kako bi željela umrijeti: brzo i s osmijehom na licu..
Državljanstvo: hrvatsko
Naj cipele: starke i kaubojke :)
Naj cvijet: ruža
Naj boja: svaka boja ima nešto...
Naj parfem: Miracle - Lancome
Naj fashion designer:
Obrazovanje: apsolvent FTHM u Opatiji
Sport: samo rekreativno i kampanjski kad ne stanem u stare traperice :)
Prvi koncert kojem si prisustvovala: ajme, ne znam... Možda Parni Valjak
Ljubav je: spiritus movens
Sex: intenzitet, "feeling za feeling" :)
Nevjera: sveprisutna, nažalost
Brak: možda jednog dana
Djeca: možda jednog dana
Volim: obitelj, glazbu, prijatelje, društvo, intenzitet, pozitivnu energiju, zvuk gitare, more, prirodu, kavu, fino vino, izmjenu godišnjih doba, humanost, pravdu...
Ne volim: nepravdu i omalovažavanje
Cigareta: James Dean...
Kontracepcija: bitna
Prijateljstvo: užasno bitno
Idealan provod: otići na Rock koncert s ekipom
Posebno pamtim: radna ljeta na Cresu, ekipu s faksa, izlaske u 051, lungo mare, i još neke slatke trenutke... :)
Karijera: kad god dođe, dobro dođe.. :)
Odmor: uz more..
Mane: uuuuuuuuu, puno ih je...
Vrline: nađe se možda koja...
Nerješivi problem: nema takvih. Sve se može riješiti, ali treba biti uporan..
Nakit: manje je više
Tattoo: možda jednog dana kad skupim hrabrosti za onu iglu :)
Budućnost: nepredvidiva, veselim joj se
Neispunjena želja: put oko svijeta

» www.myspace.com/ncapan