HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Tony Cetinski @ Arena - Zagreb 23. & 24.05.2009

Osim što je izvrstan pjevač, Tony je i rođeni zabavljač, što je dokazao i na koncertima u zagrebačkoj Areni...

"Mislio sam da je šala kad su mi rekli da sam u dva tjedna rasprodao Arenu. Hvala vam!", rekao je pjevač na početku koncerta, no priznajemo - nakon dva desetljeća karijere Tony je potvrdio da je hrvatska glazbena elita.

U sklopu svoje "Furia Tour", Tony Cetinski uspio je napuniti zagrebačku Arenu čak dva dana za redom, na veliku radost svojih (očito) brojnih obožavatelja. Svaki je koncert započeo žestoko - pjesmom "Umirem sto puta dnevno" s posljednjeg albuma, a nastavio se dobrim starim (i novim hitovima) poput "Tvoje tijelo", "Ja sam zaljubljen", "Kad bi dao Bog" i "23. prosinac", koju je Tony posvetio prerano ugaslim zvijezdama: Toši Proeskom, Đorđu Novkoviću, Ani Rukavini i Draženu Petroviću.

Energični je pjevač obje večeri dva i pol sata neumorno pjevao i skakao, a na pozornici su mu se pridružili natjecatelji popularnog showa "Hrvatska traži zvijezdu" te 9-godišnji Silvio s kojim je u duetu otpjevao pjesmu "Lagala nas mala".

Shooter: Borna Cavrag