HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

MARKO LAĆA

• rođen 08.07.1986 u Rijeci
• trenutno student informatike na Veleučilištu u Rijeci
• od malih nogu sam znao i želio da se hoću bavit informatikom, što je duže vrijeme prolazilo, sve više mi se sviđao graf. design
• ovo je prvi puta što se designa tiče da radim ovako veliku stvar, do sada sam radio majice za sebe i prijatelje
• uvijek su mi fora bile unikatne majice, imati ono što nitko nema :D
• tako sam došao do ideje za majice Živog Blata, pošto oni kao band nisu imali službene majice, bar koliko sam ja upoznat s time :D
• za inspiraciju nije trebalo puno, sam General Vasilij Mitu i legendarni stihovi pjesama Živog Blata bili su dovoljni da se ideje pretoče na majice, te da se pokaže veličina lika i djela Generala Vasilija Mitua i Živog Blata
• majice s natpisima "...priznajem pred Bogom ja, priznajem pred svima... ...imala je 15 godina!" i "Sve curice male samo za mnom trče, a ja ih neću, a ja ih neću, mlade su nek uče!" posvetio sam dvojici prijatelja




Živo Blato t-shirts

Na majicama je najveća legenda koja je ikad postojala na ovim prostorima, General Vasilij Mitu glavom i bradom. Na leđima je uz neizostavno Živo Blato, dan i mjesto koncerta godine.




Ovim putem zahvalio bih se kao prvo naravno Generalu Vasiliju Mituu, Kapetanu Mačku A. i Maloj Planini koji će ostvariti želju svojim vjernim riječkim fanovima i posjetiti naš grad, Mirku Barbiru, koji je u mnogo olakšao i uveličao ovaj koncert, bez koga sve, ove ideje i pripreme ne bi ugledale svjetlo dana, Alenu Manceu, uz Mirka jedan od najzaslužnijih ljudi za dolazak Živog Blata u Rijeku, zahvaljujući njegovoj besprijekornoj organizaciji imamo događaj godine!
I za kraj, veliko hvala mojim prijateljima: Jure Marinac, Sven Pretner, Vedran Grgurić, Dražen Praštalo... hvala na svemu, bez svih vas ovoga ne bi bilo!

I naravno hvala svima koje sam slučajno (ili namjerno :P) izostavio, nadam se da se vidimo na najvećem događaju koji je Rijeka ikad vidjela!

Marko Laća