HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

TIHOMIR BENDELJA



Voljom, talentom i ljubavlju prema onome što radi Tihomir Bendelja, novi hrvatski Supertalent, preksinoć je odnio dvije pobjede – moralnu i novčanu. Mašući palicom poput pravog virtuoza, pred milijunima gledatelja "uglazbio" je omiljeni sport Twirling i svima, pa i zlim jezicima, zavrtio pamet. Zbog njegova nastupa utihnuli su žamori, prestala zlokobna šuškanja, a predrasude su nestale... Twirling je postao "novi" hrvatski sport, a 15-godišnji Tihomir Bendelja ikona svih onih koji su bilo kada pomislili odustati od sebe.

Iako je bio favorit žirija, kovrčavi dječak cijelo vrijeme showa bio je u sjeni plesnih skupina, pa je pobjeda u showu Nove TV zatekla i njega.

"Ovo nisam očekivao. Zadivljen sam, sretan, oduševljen. Isprva dok sam bio na sceni, mislio sam da imam tremu, a onda sam shvatio da se tresem od hladnoće", prokomentirao je Tihomir Bendelja na silasku s pozornice i odjurio. Ni trijumfalni ushit nije mogao odagnati hladnoću koja mu se u TV studiju na minus nekoliko stupnjeva uvukla u kosti. No, čim je došao k sebi, shvatio je što se zbilo na pozornici.

"Dobio sam!", uzviknuo je.

"Slavit ću s prijateljima i obitelji. Uostalom, s njima ću podijeliti i novac. Dio od 200.000 kuna dat ću roditeljima, dio uložiti u sport i putovanje sa sestrom Marijanom. Možda ću poželjeti i sebi nešto kupiti. Trenutačno ne sanjam ništa! Budem valjda!", rekao je neobični 15-godišnjak iz Hrženice pokraj Ludbrega, mjesta u kojem njegov talent nije uvijek bio dobrodošao. I njegovim partnericama bilo je čudno kad je umjesto rukometa ili nogometa Tihomir izabrao "ples s palicama".

"Kad sam tek počeo, dok Twirling još nije bio poznat sport u Hrvatskoj, bilo je svega. Bilo je zaista neugodnih situacija. Vrijeđali su me, govorili da se bavim "nečim za curice". Išli su mi na živce, ali nisam svadljiv tip, pa se nisam sukobljavao. Kad nešto voliš, onda te takve stvari ne diraju", rekao je Bendelja kojemu će ti isti dečki sad zasigurno pozavidjeti na hordama obožavateljica.

"Ne znam se nositi s djevojkama. Ostavljaju mi razne poruke na Facebooku", našalio se.

Kad ne vrti palicu, Tihomir Bendelja klasični je srednjoškolac koji svakodnevno s kolegama sjeda u školske klupe. Poseban je samo po jednom, po temeljitosti i strasti s kojom sve u životu radi. To su na vrijeme prepoznali i njegovi roditelji.

"Preko svojih dviju sestara zaljubio se u taj sport, a mi smo to prihvatili. Uložili smo puno vremena i novca. Puno smo se odricali da bismo mu osigurali inozemna natjecanja. Ali on je bivši europski i svjetski prvak. Isplatilo se!", ispričao nam je uzbuđeni Tihomirov otac Darko Bendelja.

"Svakodnevno sam ga vozila na treninge i podupirala u svakom smislu. Oduvijek smo znali da on nije mažoretkinja, nego da trenira sport koji se zove Twirling. Sad opušteno uživam u njegovoj pobjedi", kazala je mama Lidija Bendelja koja bi, kaže, ako je sin pozove, mogla "skoknuti” i do New Yorka.

Shooter: Darko Gorenak