HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Žana Štrbac @ Farma 2010



Potaknut alkoholom kojeg je u obilnim količinama konzumirala na sajmu, Žanin nadražen želudac nije mogao zadržati rakiju pa je ona povratila u sobi.

"Ja ti svog dečka stvarno volim i valjda mi neće ovo zamjeriti, on je razuman čovjek!", pričala je Sabini koja ju je pokušavala smjestiti u krevet, no Žana se nije uspjela odmoriti već je nakon nekoliko minuta povratila.

"Povraćam ljudi!", bilo je sve što je uspjela izustiti prije nego li je povratila. Nakon što je pozvala Antonia da joj pruži maramicu, i obriše nered povratila je još nekoliko puta, a tek se nakon sat vremena smirila.

"Nikad više, ja ne pijem više!", vikala je. Farmerima nije bilo do smijanja pa su je tješili, nosili joj vode, stavljali obloge, samo je Sabina, u čijem je krevetu Gazdarica bila, strepila nad svojom svježe opranom posteljinom.

Antonio se iskazao u čišćenju te je pokupio svaki izvor neugodnog mirisa iz farmerske sobe. Kad je ostala sama u sobi naglas je rekla: "Ovaj Sajam mi nije trebao! Ne mogu ja piti, ja ne volim alkohol!".