HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Siniša Vuco @ Radio Ljubuški



"Posljednja četiri mjeseca intenzivno razmišljam kako će moj splitski koncert biti posljednji u mom rodnom gradu. Već 20 godina uništavaju me nepravda i nepoštenje, ne mogu to više izdržati, a konačnu odluku donijet ću na koncertu. Već imam spreman dokument. Potpisat ću da više nikada neću pjevati u Splitu. Kako je krenulo, do rođendana sljedeće godine više neću pjevati ni u Hrvatskoj. I to ću ovjeriti kod javnog bilježnika", temperamentno je prije nekoliko dana ispalio Siniša Vuco u jednosatnom ekskluzivnom interviewu za Radio Ljubuški koji će danas u cijelosti emitirati Radio Kaštela s početkom u 17 sati.

Vuco je odlučio progovoriti na teritoriju BiH uoči svojega koncerta 29. travnja u velikoj dvorani na splitskim Gripama, pazeći da ne pogazi izjavu ovjerenu kod javnog bilježnika prije dvije i pol godine prema kojoj više ne komunicira s hrvatskim medijima.

No, Radio Ljubuški izabrao je i zbog sentimentalnih razloga. Toj je postaji 1992 dao prvi interview u životu, a njegov rođendan 29. travnja ujedno je i rođendan Radia Ljubuški na kojemu je, kako je kazao, prije 18 godina "kao govornik izgubio nevinost".

"Noćima ne spavam zbog nepravde u vlastitom gradu. Evo, ne mogu više čekati odgovor od nekih ljudi u gradu Splitu, a radim nešto za našu djecu koja pjevaju moje pjesme. Ništa nisam dobio od toga grada. A dođu nam pjevači iz drugih država u goste, da se razumijemo nemam ništa protiv njih, i dočekaju ih kao Dioklecijana. Ma, ja ću nastaviti živjeti u Splitu, nisam kukavica. Ali ako neki iz Splita mogu ići u London gledati Olivera Dragojevića, onda će moći doći i pogledati Vucu u Trogir ili Omiš", rezonira Siniša Vuco ne skrivajući kako je za njega "perverzija da netko ide preko pola Europe radi nekog koncerta koji može gledati kod kuće".

"Grad Split je zamalo dao 300.000 kuna Oliveru za London, a ja još ne znam jesu li meni dali 20.000 kuna za splitski koncert. Neće niti da mi odgovore. Pa nek' mi barem kažu: "Nećemo." Eto im onda Oliver, nek' im pjeva svaki dan. A mislim da nikada nije ni napunio Gripe. Koncerti u Parizu i Londonu rade se za bogataše i snobove. Ali cijenim mog kolegu Olivera, ne smeta mi. Da imam vremena, i ja bih skočio do Londona...", pomirljivijim je tonom nastavio Vuco koji za nadolazeći splitski koncert priprema niz iznenađenja, pa je tako u interviewu otkrio i kako je u Berlinu za 100 eura kupio crnu periku koju će nositi tijekom izvedbe hita "Crna ženo".

U svojemu je prvom radijskom interviewu nakon pet godina Vuco prilično uživao, te ponesen atmosferom, uz priču o karijeri i pjesmama, voditelju potvrdio i kako mu novac ne znači ništa.

Pritom je otkrio kako je pola milijuna kuna u osam mjeseci uspio potrošiti na hranu i piće časteći sve oko sebe, da bi mu, na koncu, jedan prijatelj u kafiću dao 500 eura jer je ostao bez prebijene pare.

I opet bi, ponosno je istaknuo, sve to ponovio, ali se za novac ne bi prodao medijima premda ponude pljušte. Kulturno se na posljednjoj zahvalio i Siniši Svilanu, direktoru Nove TV, za gostovanje na "Farmi".

"Cijenim ja Sinišu, ali... Novcem se može kupiti sve, ali Sinišu Vucu ne. Svaka čast novcu, volim i ja pare. Tko ne voli?! Ali imam i svoju riječ, četvero djece, ne želim da mi sutra kažu: "Ćaća je samog sebe zaj..." Ja sam u biti kao Tex Willer. Važni su mu poštenje i mir, on ne bira sredstva da postigne svoj cilj", sa smiješkom je zaključio Siniša Vuco.

.......................................................................................................

"Mediji su me razapinjali zbog nekih privatnih stvari, tipa da sam nasilnik u obitelji. Nemam ni jednu kaznenu prijavu, hvala Bogu i danas živim sa suprugom i djecom. I nitko od novinara nikada nije rekao da nije bila istina ono što se pisalo. Pa 50 Cent je dobio devet metaka, onu Rihannu njezin je crnac zapravo istukao. A ja moju ženu volim. Pa, čovječe, ja imam 110 kg, a ona 60 kg. Ma da je i krivo pogledam, odmah bi se vidjelo na njoj."

"Festivalima treba vratiti festivalsku glazbu, ne izmišljati gluposti. Unakaradili su festivale. Sad su navalili s ovim klapama. Brate, od deset pjesma devet klapa. Nemam ništa protiv klapa, ali sve se ispremiješalo, nema tu više ničeg autohtonog. To vam je kao da na pizzu stavite ćevap, a u burek srdelu."

"Hladno Pivo je, po mom sudu, oličenje svega onog što ne valja u Rock’n’Rollu. Nit' onaj zna pjevati, gadni su za vidjeti, ne znaju svirati... Ako je Hladno Pivo mjerilo hrvatske estrade, onda je to katastrofa. Eto, vidite da meni nisu svi dobri."