HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Žana Štrbac @ Farma 2010


Početkom tjedna između brojnih obaveza koje svakodnevno zahtjeva život na Farmi, farmere očekuje i nova raspodjela gazdinsko - služničkih odnosa. Novi šesti ciklus obilježit će tako vladavina još jedne gazdarice. Nikol je sarkastičnim tonom u pismu farmerima napisala:

"Dragi moji farmeri, đubrad i neradnici, drago mi jer što sam s vama provela pet tjedana rada, smijeha, nečistoće, svađi i šnite kruha po osobi za doručak. Za novu gazdaricu Farme postavljam moju Žanicu da joj se odužim za treću noć strave i užasa u kućici za dueliste. Prepuštam vam svoj udio slučajno nestale hrane. Vaša kradljivica Niki", napisala je Nikol u svom obraćanju farmerima s kojima je posljednjih pet tjedana dijelila suživot.

Žana nije bila iznenađena odabirom, pa je spremno odabrala i ovotjedne sluge. Prvo se obratila Ivanu: "Možda nije fer način na koji sam te odabrala. Dobar si radnik i nadam se da ćeš ostati na Farmi, sorry, ali došao si naknadno", pojasnila je. Sudbina je sustigla i Branku Mutti koje se klan mladih djevojaka želi riješiti od samog početka.

"Mutti, znaš sve, cure su mi draže njih jednostavno ne mogu to je jedini razlog", bila je kratka i jasna. Veseli sluga Ivan odmah ih je prozvao "Muttivan" po uzoru na najslavniji hollywoodski par "Brangelina". "Muttivanu" nije preostalo drugo nego da se upute u ozloglašenu sobu za sluge koju će idućih tjedan dana dijeliti s krava i ovcama.