HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

Žana Štrbac @ Farma 2010



Nakon sedam tjedana Žana Štrbac izgubila je u dvoboju znanja te napustila Farmu. Po dolasku u studio Nove TV dočekali su je prijateljii ali i neugodna pitanja na koja je morala odgovoriti.

Nakon niza snimaka s Farme, Žana je morala objasniti glasine koje su je proganjale dok je bila u izolaciji. Naime, ono što je najviše zanimalo javnost bila je njezina, ne baš sjajna prošlost.

Tako je Žana čuvši svojeg "prijatelja" koji govori kako ima sina kojeg je napustila, istoga trena briznula u plač.

Kada je došla k sebi odlučila je istinu iznijeti na "čistac".

"Ja sam radila kao Go-Go plesačica kako bi mogla prehraniti svoje dijete i platiti stanarinu od 600 eura. Naime, sa svojim sam sinom pobjegla od njegovog oca, čovjeka koji me godinama maltretirao", kroz suze je pričala Žana.

"On je bio u Đakovu i tražio da vidi svoje dijete. Ja mu to nisam htijela zabraniti pa je sin otišao kod tate. Tada je on počeo s prijetnjama, kako će me ubiti ako mu se ne vratim", iskrena je bila Žana koja je ovim izjavama u studiu Nove TV stala na kraj glasinama ističući kako "nikada nije i nikada ne bi napustila svoje dijete".