HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

INDIRA RADIĆ



""Lepo se provedi" može se protumačiti na više načina, ljeto je, pjesma mami na dobar provod. Za tu pjesmu je snimljen spot u kom je glavni glumac Ratko Tankosić. Odnosi se na bračni par koji je godinama u braku i upao je u krizu. Žena je mlađa dosta od muškarca i željna života, a on voli gledati utakmice, čitati, buljiti u novine. Jedna svakodnevna priča."

GALA-STARS: Ti ne bi mogla biti s muškarcem koji bi ti rekao "idi i lepo se provedi".
INDIRA: Osobno, ne mogu reći da li bih tako nešto trpjela, jer se nisam našla u takvoj situaciji. Imam brak iza sebe koji je trajao deset godina, koji je prekinut i od tada se nisam poželila ponovno udati. Smatram da ako nešto ne funkcionira i nije kako treba onda je bolje svatko sebi. Nema potrebe jedno drugo zamarati, uništavati, gristi se i živjeti jedan isprazan život, ukoliko postoji nekakvo rješenje.

GALA-STARS: U pjesmama ti je važna emocija, mada priznaješ da na albumu ima i čisto komercijalnih pjesama.
INDIRA: Uglavnom su sve pjesme na neki način vezane za mene jer, poslije toliko godina karijere, ja ne mogu otpjevati nešto, a da iza toga ne stojim kao osoba. Svaka pjesma je dio mog karaktera, dio mojih emocija, moje životne priče. Na novom albumu kao i do sada surađivala sam s Marinom Tucaković. Od tekstopisaca su tu još i Miladin Bogosavljević, Aleksandar Milić Mili s dvije svoje pjesme, novi kompozitor Miša, i Goran Ratković Rale kao izvršni producent. Rale je čovjek koji točno zna što ja želim i kako ja to želim pjevati. Pjesma koju ja volim, koja je baš životna, teška je, "Uzvodno od ljubavi", jedna je divna pjesma za koju je tekst napisala Marina Tucaković.

GALA-STARS: Znači li to da i ti plivaš "uzvodno od ljubavi"?
INDIRA: (smijeh) Baš tako, o ljubavi možeš pričati s različitih gledišta.

GALA-STARS: Da team koji dobiva ne treba mijenjati, dokaz je ponovni duet s Alenom…
INDIRA: Mi prirodno jedno drugom jako dobro pašemo. Naši glasovi se poklapaju. Ja za pjesmu "Imali smo, nismo znali" jednostavno nisam vidjela nikoga drugog tko bi je na taj način iznio. To je jedna jako emotivna, dobra, kvalitetna pjesma. Tu nema nikakvog foliranja, to je jedna široka priča, i nadam se da će zaživjeti, možda čak i više nego "Lopov".

GALA-STARS: Pjesma "Upaljač" s novog albuma već je uzdrmala javnost. Kažu da je namjenjena gay populaciji i da si se namjerno htjela približiti onima koji su naklonjeni svome spolu…
INDIRA: Neka publika protumači te stihove, svatko na svoj način, onako kako njemu odgovara. Ja se ne mogu bazirati ni na jednu ni na drugu stranu, svatko će se prepoznati, kako tko osjeti neka mu tako i bude. Pjesma nije posvećena ni muškoj, ni ženskoj populaciji, nego općenito, unisex, hahaha... Važno je da će skrenuti pozornost. Svaka pjesma ima neku poruku. "Upaljač" je kao leptir, traje jedan trenutak, kao i u pjesmi i poslije svatko odlazi na svoju stranu.

GALA-STARS: Prije četiri godine, bila si prva na svim top ljestvicma, u tom trenutku jača od Cece, Dare, Stoje, Karleuše. Onda je uslijedio album koji je bio totalno drukčiji, nešto laganiji. S novim albumom ponovno si broj jedan.
INDIRA: Ja to tako ne gledam, nikada nisam sebe doživljavala sad sam na vrhu, sad sam na dnu. Želim napraviti turneje, koncerte kakve sam imala, da od jeseni s Alenom napravim jednu zajedničku priču. Bitno je da pjesme uđu među ljude. Ja ne mogu pričati o koncertu, ako moje pjesme ne zažive. Pored toga, željela bih se posvetiti humanitarnom radu. Drago mi je da se ne moram sama nuditi, ljudi su osjetili tu moju energiju pa me sami zovu…

GALA-STARS: Jesi li "uvek loša prvi put"?
INDIRA: (smijeh) Ha ha... To je samo pjesma, kroz pjesmu to je jedan trik Marine Tucaković koja je napisala tekst. Pa dobro, to je činjenica, da kada se dvoje ljudi sretnu prvi put uvijek postoji neka trema. Nikad nisi potpuno siguran u tom prvom kontaktu u prvoj vezi, da sve znaš i sve možeš. Uvijek na tom prvom spoju ima neke treme, kao i pred koncert ili odlazak zubaru. (smijeh)