HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

SEKA ALEKSIĆ



GALA-STARS: "Kraljica"...
SEKA: Prezadovoljna sam posljednjim albumom, najviše zbog pozitivne reakcije publike. Pjesme "Aspirin", "Kraljica" i "Boli stara ljubav" su se izdvojile u samom startu i za svega nekoliko dana postale hitovi. Moja ekipa suradnika i ja uspjeli smo odabrati kvalitetne pjesme od kojih će neke biti "na prvu loptu", a ostale tek na drugo, treće slušanje.

GALA-STARS: Poslije spota za pjesmu "Aspirin", koji je izazvao brojne pozitivne reakcije, možemo li očekivati još neki spot?
SEKA: Uskoro bi se na TV-u trebali emitirati spotovi za pjesme "Boli stara ljubav" i "Poslednji let" koji su izmontirani od kadrova sa koncerta u Nišu za doček Srpske nove godine koji sam održala pred 70.000 ljudi. Uskoro je u planu i snimanje još jednog spota, ali još nisam odlučila za koju pjesmu.

GALA-STARS: Kada ćeš održati najavljeni koncert u beogradskoj Areni i hoće li biti turneje?
SEKA: Arena je zauzeta zbog Eurosonga upravo u razdoblju kada sam prvobitno imala namjeru održati koncert. S timom svojih suradnika uskoro bih trebala donijeti odluku da li da koncert pomjerimo za kraj svibnja kada se završi Eurosong, ili da ipak pričekamo jesen. Što se turneje tiče, sve teče onako kako je planirano. Slijede koncerti u Ljubljani, Tuzli, Sarajevu i još jedan u Zagrebu.

GALA-STARS: Poslije brojnih vizualnih promjena kojima pribjegavaš, mogu li tvoji fanovi očekivati novitete kada je riječ o stylingu i frizuri?
SEKA: Uvijek se trudim da fanove iznenadim novitetima kada je riječ o stylingu. To smatram i svojom obvezom prema njima. Nedavno sam odradila novi set fotografija, a tom prilikom za styling je bio zadužen Saša Vidić, s kojim sam obnovila suradnju.

GALA-STARS: U posljednje vrijeme dosta je bilo riječi i o tvom privatnom životu i vezi s manekenom Mladenom Radulovićem? Jesu li novinska pisanja s tim u svezi istinita ili su u domeni nagađanja?
SEKA: Na meti sam tabloida od kada sam započela karijeru. Mnogo je laži, neprovjerenih informacija i nagađanja napisano o meni. U samom početku sam to teško podnosila, a poslije sam shvatila da se ne vrijedi nervirati zbog toga. Na svu sreću GALA-STARS posjetitelji su inteligentni, pa sami mogu prosuditi što je istina, a što su nagađanja bez ikakvih osnova. Na tračeve sada uopće ne obraćam pažnju.

GALA-STARS: Napravila si i zapažen izlet u glumačke vode. Postoji li mogućnost da se oprobaš i kao voditeljica vlastitog TV showa?
SEKA: Moram priznati da bi to bio izazov. Sigurna sam da bih se odlično snašla u ulozi voditeljice, ali o tome sada ne razmišljam. Mada, ne isključujem da će se i to dogoditi jednog dana. Zasad sam posvećena isključivo pjevačkoj karijeri.

GALA-STARS: Koje TV emisije su tvoja preporuka GALA-STARS posjetiteljima?
SEKA: Kada imam slobodnog vremena, pažnju mi najčešće privuku putopisne reportaže i dokumentarne emisije o životinjama. To me odmara, a i GALA-STARS posjetiteljima bih preporučila da gledaju takve televizijske sadržaje. Nedavno sam na televiziji Avala pogledala dugometražni dokumentarni film "Život s vukovima".