HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

BERNARD GRUJIĆ



GALA: Što radiš u svoje slobodno vrijeme, ako ga uopće imaš?
BERNARD: Slobodnog vremena imam, dovoljno da mogu ispuniti želje i potrebe drugih. I u svoje slobodno vrijeme slijedim svoje unutarnje vodstvo i živim ono u što vjerujem. Naravno, jer alternativa je moj život, ljudi su moja svjetla energija i put kojim idem.

GALA: Koliko je uspjeh promijenio tvoj život?
BERNARD: Bez obzira na uspjeh koji sam postigao i koji postižem, nisam izgubio svoju istinsku i bezuvjetnu predanost Bogu, anđelima i ljudima. Uspio sam zadržati jednostavost i iskrenost. Od moga rođenja i od najranijih godina otkad sam se poceo baviti energetskom djelatnosti, najsretniji sam bio onda kada bih pojedincu ili grupi pomogao. Još se nije dogodilo da sam nekome odmogao – stvar je samo u tome što u početku svoje usluge nisam naplaćivao, ali me je nagrada čovjeka kojem sam pomogao uvijek na svoj način veselila. Danas svoje usluge naplaćujem, ali i dalje pomažem tamo gdje drugi nisu uspjeli pomoći. Bez obzira što u budućnosti postignem u svom radu, znam da ću samo promijeniti druge, ali duboko sam uvjeren da ću ja uvijek ostati kakav jesam. Svoju narav promijeniti neću, jer ja sam samo kanal putem kog djeluju Bog i anđeli. Mogu pomoći, zahvaljujući daru, kojeg sam dobio od Boga, i ništa me promijeniti ne može, osim samoga Boga, a kada me nije mijenjao do sada neće nikada.

GALA: Poruka GALA posjetiteljima ...
BERNARD: Dragi moji često posjećujte GALA portal, jer to je nešto što će vam biti malo ako posjetite jednom, a posjetite li ga bilo koliko puta uvijek će vam biti interesantno. Do ponovnog susreta, s GALA portalom, želim vam bezuvjetni mir i blagoslov, sreću i radost te ispunjenje. Ugodno čitanje vam želim i posjetu vašem na moj interview, istinski se veselim. Radujete me vi, a i oni kojima ćete preporučiti da posjete GALA portal.

»
www.bernard-grujic.huped.hr

Text: Mirko Barbir