HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

SABRINA SALERNO

Sabrina Salerno je svjetsku slavu stekla 80ih godina stihovima "Boys, boys, boys".

Njezina pjesma "Boys" jedan je od najvećih hitova sredine 80ih, najviše zahvaljujući redatelju glazbenog spota koji je odlučio u montaži zadržati scenu u kojoj je pjevačici djelimično spao gornji dio bikinija.

Talijanska pjevačica Sabrina posjetila je Srbiju i počastila je živim nastupom na "Danima estrade" u Čačku.

Iako većina publike u dvorani "Mladost" u Atenici kraj Čačka, nije imala pojma tko je ona, Sabrina je na pozornici profesionalno odradila posao (koji doduše i nije bio težak) i ponovno pokazala svoje najvažnije atribute - grudi.

Poslije nastupa, u izjavi srpskim medijima, Sabrina je poručila da je uzbuđena zbog posjete Srbiji, pohvalivši izgled srpskih žena, ali i muškaraca. "Vaši muškarci su zaista zgodni", kaže ova 40-godišnja Talijanka, koja i danas izgleda odlično.

Zbog poznatog spota u bazenu, koji je na nekim televizijama čak bio i cenzuriran, Sabrina je 80ih godina dobila status sex-simbola, ali sada kaže da je to za nju uvijek bila igra i da tome ne pridaje neku važnost.

"Spot je skrenuo pažnju na mene i napravio je tada svojevrsnu revoluciju. Planiram uskoro izdati album, ali ne verujem da se može dogoditi ni s njim, kao ni s drugim mojim pjesmama da nadmaše pjesmu "Boys". Glupo bi bilo da je dobar izgled moj jedini atribut pored pjevanja, producentskog posla, rada na televiziji i uloga koje sam odigrala na filmu i u kazalištu i najvažnije uloge u životu - supruge i majke", kaže Sabrina.

Otkako je "izašla iz bazena", Sabrina je ostala u glazbenim vodama, a čak je imala i producentske aktivnosti. Tako je ponosna što su u njezinom studiu snimali čak i Mick Jagger i Simply Red.

Najveća konkurencija Sabrine u tim zlatnim godinama bila je Samantha Fox. I ona je bila sex-simbol, a, kakva slučajnost, i ona je posjetila Čačak i "Dane estrade" i to prošle godine.

Sabrina misli da su njih dvije slične jedino po velikim grudima.

"Obje smo postale poznate po velikim grudima i mislim da je to jedina sličnost među nama. Samantha mi nikada nije bila konkurencija i nisam se usporedila s njom, kao ni s bilo kim", kaže Talijanka.

Iako je danas trend da se rade raznorazne plastične operacije, pogotovo povećanje grudi, Sabrina kaže da nije imala nijednu.

"Na meni je sve prirodno i jednom sam se službeno podvrgla detaljnom pregledu kojim je doktor utvrdio da na meni nema ničeg umjetnog. Danas ne bih obavljala takve preglede, niti planiram estetske zahvate, jer sam ponosna na svoje prirodne obline", kaže Sabrina.

Inače, Sabrina se u slobodno vreme bavi vrtlarstvom, voli francusku književnost i Bodlera, a voljela bi imati još jedno dijete, možda i blizance.



Videoshooting: Boys