HOME & NEWS     STARS     RELEASES     EVENTS     INTERVIEWS     FEATURES     GUESTBOOK       LINKS

SEKA ALEKSIĆ



Srpska pjevačica Seka Aleksić tužila je autore svoje pjesme "Aspirin" jer su veliki Folk hit bez njenog znanja i suglasnosti prodali grčkoj pjevačici Antzy Samiou. Zvijezda Granda tražit će financijsku nadoknadu od tekstopisca Miloša Roganovića i kompozitora Filipa Maletića zato što se pjesma, koja slovi za neslužbeni megahit godine, u Grčkoj izvodi kao "Aspirini".

"Bila sam šokirana kada su mi javili da neka Grkinja pjeva "Aspirin" jer imam ugovor s Roganovićem i Miletićem po kome pjesmu "Aspirin" ne mogu prodati, niti ustupiti trećoj osobi bez moje pismene suglasnosti", kaže Seka, i dodaje:

"Pjesmu sam pošteno platila, a oni su prekršili ugovor jer me ništa nisu pitali. Ja sada želim nadoknadu štete, i zato sam se obratila svojim pravnim zastupnicima, odvjetničkom uredu Ateljević", kaže Seka, koja nije željela otkriti koliko će obeštećenje tražiti na sudu.

Miloš Roganović je beogradski stomatolog, zaposlen u beogradskoj poliklinici Mažestik, koji je napisao tekst za "Aspirin" na glazbu kompozitora Filipa Maletića. Pjesmu su prvobitno namijenili Ivani Selakov, članici grupe Beauty Queens, koja je otpjevala demo verziju, a onda su kontaktirali sa Sekom i prodali joj je.

Nakon ovog hita, Roganović i Maletić su dobili dosta narudžbi pisati za mnoge druge poznate pjevače. Trenutno pripremaju dvije pjesme za Gogu Sekulić, a već su objavili dvije pjesme na albumu Djogania. Usporedno rade i hitove za Natašu Bekvalac, Jelenu Karleušu, kao i duet pjesmu za Miru Škorić i Acu Lukasa.